poniedziałek, 13 stycznia 2014

Love





12 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny wzór :-))) Wersja pierwsza skradła me serce ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. no ależ CUDEŃKA...a z motylem mnie zachwyciła szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, miłosne kartki - sama nie wiem która najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Each creation so beautiful and especially love the purple one
    Cheers
    Dr Sonia

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki wyszły wspaniale :)) Pytałaś u mnie na blogu z czego zrobiłam pudełeczko do albumu - zrobiłam z tekturki o gramaturze 280 - boczne ścianki są podwójne, to doskonale usztywnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. They are all stunning and really beautiful xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowe walentynkowe. Każda na swój urok:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...