czwartek, 21 lutego 2013

Zaproszenia komunijne







13 komentarzy:

  1. Piękne zaproszena,bardzo delikatne.Podoba mi się zwłaszcza to z krzyżem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich ładnych to jeszcze nie widziałam. Piękna kolorystyka....Zapraszam do mnie na candy :) http://macebelive.blogspot.com/2013/02/uwaga-konkurs-candy-zapraszam-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne: delikatne i stylowe. Proste w swej symbolice, a zarazem bardzo wymowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne proste i delikatne zaproszenia

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne! za rok i ja będę tworzyć dla córki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, eleganckie i takie...NIEWINNE:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle delikatne i lekkie, mój nr jeden - to z krzyżykiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowe ;) delikatne i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace bardzo ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...