czwartek, 28 lutego 2013

Pudełko ślubne















szczegóły produktów

10 komentarzy:

  1. śliczne pudełko:)
    A zawartość jeszcze piękniejsza! Piękna ślubna pamiątka...

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIEKNA PRACA ja tez sobie szydełkuje kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędne pudełko , a te gołąbki są idealne ( na pewno po otwarciu wyfruną z pudełka...) a te wianuszki ooooooooooo pomarzyć .... super

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jakie piękne pudełko! Ja jestem tak w tyle z przygotowaniami do ślubu, ze zapomniałam kompletnie o pudełku na koperty! Będę musiała coś wykombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :) a gołąbki to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gołąbki są świetne, tak jak całe pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Box cudny :)
    Czy mogę taki zaklepać na koniec roku (kol. ma ślub) , może prywatna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...