czwartek, 8 listopada 2012

Jesiennie






 karteczka leci na wyzwanie TU

9 komentarzy:

  1. Ładna, taka inna od wszystkich jakie widziałam na Dzień Nauczyciela, a sówka dopełniła całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka i pięknie dobrane kolory! Dziękujemy za udział w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś po raz pierwszy trafiłam na Twój blog i od razu nie miałam wątpliwości, że będę Cię oglądać na bieżąco (w tym celu wpisałam Cię do mojejbloglisty) :-)
    Kartka dla nauczyciela doskonała. Takie prace lubię i zdjęcia bardzo ładnie zrobione. Super. Zostanę tu na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna. Jak z pod igły-dla nauczyciela idealna. A sówka rewelacyjna. Przepięknie to wszystko skomponowałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...