piątek, 8 czerwca 2012

Wyzwaniowo i imieninowo

14 komentarzy:

  1. Niesamowicie podoba mi się ta kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna :)
    fajnie wystaje kawałek wycinanki wykrojnikowej, dziurkacz po bokach, wszystko ładnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka, bardzo mi się podoba - ostatnio mam słabość do pastelowych kolorów :))))
    ***
    dziękuję za udział w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :).. Skromnie ale wszystko do siebie pasuję i nie "czuć" braków :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pastelowe kolorki- bardzo mi się podoba:))
    zapraszam do mnie:
    http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, zapraszam na nową stronę mojego bloga. Z quillingowo.blox.pl na http://catherine-quilling.blogspot.com/
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  7. The flowers on this are just amazing!!! What a pretty creation.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka!! Bardzo podobają mi się te różyczki- sama je zrobiłas? Prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...