piątek, 13 kwietnia 2012

Pudełko na chrzest





10 komentarzy:

  1. Śliczne :D. Jesteś mistrzynią pudełeczek :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna świetna praca w Twoim wykonaniu (jest się od kogo uczyć), bardzo podoba mi się dobranie kolorów kwiatków ożywiają pracę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudne pudełeczko:)Jak mi się marzy dostać takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie pudełeczka, aczkolwiek sama raczej bym czegoś takiego nie stworzyła;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne...uwielbiam ten papier w pomarańczowe kwiatki a połączenie z moja ukochana zielenią niesamowite...cudo , cudo...
    ...a propos wysłałam wczoraj paczkę wymiankową...daj znać jak dojdzie do Ciebie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pudełko, śliczne kwiatki i wielka dbałość o detale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...