poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Galeria świątecznych kartek

13 komentarzy:

  1. śliczne kartki...ja fotkę prześlę jak tylko dojdzie do mnie ostatnia kartka...

    OdpowiedzUsuń
  2. I do mnie dzis doleciala kolejna, ale wiesz, ze do mnie daleko:))
    mozesz porwac z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie dotarły wszystkie karteczki ,a tu jest tylko cztery:)Moje -sprawdziłam -też doszły:)-wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, ja z fotką też czekam na ostatnią karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie też wszystkie kartki dotarły, ostatnia w sobotę, ale w domu mnie na święta nie było, dzisiaj dopiero pocztę odebrałam, robię fotkę zbiorczą i wysyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Acha i z tego wszystkiego zapomniałam dodać, że dziękuję Ci bardzo za wspaniałą koordynację zabawy, bardzo mi było miło uczestniczyć w tej wymiance i otrzymywać śliczne karteczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, ja dostałam wszystkie, ale i wszystkie wysłałam i to dość dawno, więc i moje powinny dotrzeć, nie widzę 4 ale 17 dziewczyn jeszcze nie dodało zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zorganizowanie wymianki:)
    Dostałam wszystkie 5 kartek, mam nadzieję że moje też doleciały ale na razie ich nie widzę ;/
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj dostałam ostatnią kartkę, dziś wysłałam zdjęcie.
    Wiem, że moich 4 dotarły do adresatek, ale na razie ich nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dostałam dziś komplet, karteczki cudne, zdjęcia pokażę niebawem

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki są śliczne, ale ja dostałam najładniejsze :P
    Dodałam już zdjecia na bloga i wysłałam mailem.
    Ciesze się, że mogłam wziąść udział w Twojej wymianie. To był naprawdę świetny pomysł!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna galeria świątecznych kartek. Szkoda tylko, że jeszcze jest niepełna. Romantyczko dziękuję za zorganizowanie wspaniałej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny [Robótki Glinki-Alinki , artiza , rakuska oraz Agastar] proszę o mobilizacje i podesłanie mi fotek karteczek otrzymanych na maila lub na swojego bloga, z którego skopiuje fotki tutaj...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...