czwartek, 1 marca 2012

Niewędraś

Witam,

założyłam sobie w końcu swój pierwszy album niewędrujący i bardzo chciałabym, 
aby osoby, które chciałyby zrobić dla mnie wpis dopisały się w komentarzu. 
Będzie mi bardzo miło jeśli zbiorą się chętni..

Moje wytyczne są proste:
Format albumu to taki standardowy: 20cm x 20cm, 
bazę można wykonać dowolnie, co się ma pod ręką, byle nie była za miękka..
Oczywiście dwustronny, bez dziurek z miejscem około 1-2 cm z jednego boku do spięcia na końcu.
Temat zdaje mi się być łatwy: Greatest Hits Of The 80' - akceptuję absolutną dowolność tematu..


Niewędrujący album polega na tym, 
że robi się wpis o odpowiednich wymiarach i wytycznych i wysyła kartę z wpisem do właścicielki. 



Moje okładki


pierwszy wpis od aniostapiuk


 drugi wpis od bryzi


trzeci od kaliny1984


czwarty od k@chny


piąty zrobiła mi samara84





wpis od Reacheel



5 komentarzy:

  1. ale super pomysł...muszę się zastanowić jak to ugryźć i może się zgłoszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. A do kiedy należy przesłać Ci stronę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz czas nieograniczony, ale im szybciej tym lepiej ;))

      Usuń
  3. A ja nigdy nie uczestniczyłam w podobnej zabawie, więc chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Przyciągnął mnie tutaj Twój Niewędraś :) Słyszałam już wcześniej o albumach wędrujących, ale z takim wydaje się być mniej kłopotu - po pierwsze nie zaginie, po drugie łatwiej o jego przesłanie, bo fakt faktem z każdą przesyłką waży coraz więcej :) Czy słyszałaś może coś jeszcze więcej o Wędrujących albumach, czy znasz blogi i osóbki,które takowe cuda posiadają? Jeśli znajdę chwilkę pomyślę nad jakimś wpisikiem do Twojego albumu, choć o latach 80' mogę wiedzieć tylko z opowieści, lecz widziałam pośród kart cytat "słodkiego, miłego życia" i jest to gdzieś w pamięci, prawdopodobnie dzięki rodzicom. Powiedź mi tylko na czym są te karty robione jaka jest ich grubość mniej więcej? Bo nie chciałabym, aby za cieniutkie to było :) Życzę wesołych świąt i zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego całkiem nowego bloga: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/ Już wkrótce pokażę w nim kilka świeżutkich prac :)
    Pozdrawiam serdecznie, wiosennie i zielono, Erita

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...