poniedziałek, 27 lutego 2012

Sonda - zaproszenie







napis wykorzystałam stąd



 


18 komentarzy:

  1. śliczne :) moim zdaniem pasują na każdą okazję, ale w sondzie nie ma takiej odpowiedzi :)
    gdzie kupiłaś te cudne przekładki do wstążki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisze Rakuska - na każdą okazję tylko w sądzie zabrakło takiej opcji - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, bardzo eleganckie z moim ulubionym wzorem embossingowym:) Serduszkowego dziurkacza zazdroszczę. Poluję na niego a tu wszędzie brak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne :)
    Bardzo mi się podobają i są idealne na każdą okazję...a takowej odpowiedzi brak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne zaproszenia na slub! Moze obrucilabym je w pione tylko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatne i eleganckie zaproszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze-ale piękne są... :) Takie delikante to i pasują na ślub i na komunie i na chrzest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są. szkoda, że można zaznaczyć tylko jedną odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i delikatne.Sądze, że one są na komunie.
    Maj tuż-tuż i czas na komunie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zaproszenia! Jak dla mnie to i na komunie i na chrzciny i na ślub się nadają :) Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. http://3.bp.blogspot.com/-NLaW8a_jm1Q/TyzwxyjedNI/AAAAAAAADns/67Z2tWSNWIg/s1600/page3.jpg

    Link do banera :)
    A u Ciebie parę dni temu głosowałam na zaproszenie komunijne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...