niedziela, 22 stycznia 2012

Komunijnie...





10 komentarzy:

  1. Przepiękne pudełeczko, widzę, że uchwyciłaś zimowe słońce.Cudne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, bardzo eleganckie pudełeczko - jestem pod wrażeniem Twoich exploding boxów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią jeśli chodzi o pudełeczka. To jest naprawdę śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś pisałam, że nie jestem fanką tej formy, ale pudełeczko Twoje jest świetne!!!
    Zmieniłabym tylko napis IHS bo wydaje mi się zbyt "mocny" do całości , dałabym coś delikatniejszego...
    A i Aniołek w środku to też super pomysł. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne pudełeczko, a fakt że w słońcu robione zdjęcia ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko delikatne i świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...