środa, 11 stycznia 2012

dzień Babci

12 komentarzy:

  1. Ooo kartki :) Śliczna kolekcja, podobają mi się haftowane kwiatuchy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Прекрасни картички! Поздравления за изработката!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki, jak zwykle cudne i dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki!!!
    a druga i ostatnia to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! Love the stitching. Wonderful to have you sharing your creations in the Anything Goes challenge at Lexi's Creations. Good luck and hope we see you again next time.
    NanaConnie DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulously designed work, they are all so very beautiful, a joy to look at! Thanks for joining us at Lexi's Creations this fortnight!

    OdpowiedzUsuń
  7. każda śliczna,piękne pastele.Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapek.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie podobają mi sie bardzo! zwłaszcza dryga wpadła mi w oko:) dziekuje za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...