poniedziałek, 26 grudnia 2011

Urodzinki..








12 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko, a ja niestety nie mam cierpliwości do jego wycinania - szczególnie wieczka, dlatego zawsze je chętnie podziwiam na innych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite pudełko! Rozejrzałam sie zresztą po Twoim blogu i Twoje prace są fantastyczne! Będę zaglądać częściej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Jak dla mnie to oficjalnie powinnaś zostać mistrzynią robienia box'ów :)
    No kolejne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pudełeczko! Myślę, ze będzie świetną pamiątką:)
    Korzystając z okazji chciałam Cię serdecznie zaprosić na moje candy:
    http://krociutka.blogspot.com/2011/12/111-post-zapraszam-na-zimowe-cukierasy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko. Z pewnością maluszek będzie miał moc wrażeń gdy je zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjne pudełeczka:) moje nie nadają się do pokazywania w porównaniu z Twoimi cudami...

    OdpowiedzUsuń
  7. hello,

    that is very sweet!
    I love it

    Greatings send you Conny

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, a te chorągiewki - cudne!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne to to takie, że nie mogę oczu oderwać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...