czwartek, 28 lipca 2011

Wyróżnienie ;)))

Dostałam wyróżnienie od Kachaart oraz Lilki
oczywiście bardzo się cieszę z tego i dziękuję serdecznie ;)


Zasady obowiązujące w zabawie to:
 
1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.


-lubię ciasta, pączki i torciki..........jeść ;)
-nie znoszę malkontentów..............są wyjątki ;)
-nie mogę się doczekać ...................upałów..
-pracuję z super fajnymi dziewczynami...
-strasznie jest mi miło jak innym podobają się moje prace :)
-brakuje mi często...........................świętego spokoju..
-cdn..


i kolej na moje wyróżnienia:




Dziękuję i pozdrawiam wszystkich

6 komentarzy:

  1. ślicznie dziękuje za wyróżnienie!!!!:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie jest mi niezmiernie miło - pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie do zabawy ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...