środa, 6 lipca 2011

Cardlift zagraniczny #7




5 komentarzy:

  1. Jest piękna!
    wręcz idealna!
    Wszystko w niej tak cudownie pasuje.

    ps:Moja na ten lifcik już schnie... wiesz, że też miała w pierwszym pomyśle być chrzcielną?? Co ciekawsze zaplanowałam z tym samym wierszykiem:) telepatia hehe - ale w końcu chrzcielkartkę zrobiłam foldet napkin, a wyzwaniową zupełnie inną:)

    pozdrawiam i jeszccze raz gratuluje pięknej kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się napracowałaś przy niej! Śliczna jest!

    Bardzo dziękuję za niesamowitą niespodziankę, jaką mi dziś sprawiła realna karteczka od Ciebie! Piękna jest!!! Z moje zaskoczenie - maksymalne :) Jeszcze raz dziękuję!
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful card, so stunning :D

    xx coops xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwile spędzone u mnie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...